Sinds de oprichting van de Vertalersvakschool op 12 januari 2007 zijn meer dan honderd literair vertalers bij ons afgestudeerd. De vestiging in Antwerpen heeft in het najaar van 2019 de eerste lichting vertalers afgeleverd. Hieronder vind je foto's van de afgestudeerden. Als je op een foto klikt, word je doorgelinkt naar de persoonlijke pagina met informatie over de eerste vertalingen. Deze site is nieuw en nog niet alle alumni hebben materiaal aangeleverd. De verzameling zal gestaag uitdijen. Als er een handje verschijnt wanneer je met de muis boven een foto komt, kun je doorklikken voor een langere presentatie.

We constateren tot ons grote genoegen dat alumni druk aan het vertalen zijn. Op onze facebookpagina brengen we regelmatig nieuw verschenen werk van alumni onder de aandacht.